ليبل شيشه اي پشت چسب دار
نوشته شده توسط : tavassoli

ليبل شيشه اي پشت چسب دار

ليبل شيشه اي پشت چسب دار لیبل و برچسب شیشه ای یکی از پرمصرف ترین پشت چسبدار ها پس از لیبل کاغذی می باشد. مجموعه شبکه چاپ با توجه به تخصص و دارا بودن تجهیزات در زمینه چاپ ليبل شيشه اي پشت چسب دار و بر چسب های شفاف به اصطلاح ترانسپارنت به صورت شیت و چاپ 1 رنگ تا 5 رنگ + رنگ سفید به صورت افست و چاپ PVC آماده ارائه خدمات چاپ و طراحی به کارخانه ها ، شرکت ها و صنایع تولیدی می باشد .

https://baharanchap.com/%d9%84%d9%8a%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d9%8a%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d9%8a-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%a7%d8%b1/

ليبل شيشه اي پشت چسب دار

تیغ زنی با قالب و برش خاص از ابعاد 1 سانتی متر تا 100 سانتی متر ، به صورت دایره ای ، بیضی ، مستطیل و مثلث اشکال خاص از دیگر امکانات ما می باشد ، این مجموعه نماینده فروش برند های معتبر لیبل های پی وی سی و شیشه ای در ایران می باشد ، از موارد مورد استفاده این لیبل شامل : انواع بطری شیشه ای و ظروف شفاف ، اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرفه ، شیشه خودرو ، برچسب گارانتی ، محصولات غذایی ، شیشه مغازه ، پلمپ و غیره ... می باشد .

[caption id="attachment_4687" align="alignnone" width="300"]ليبل شيشه اي پشت چسب دار ليبل شيشه اي پشت چسب دار[/caption]

رول ليبل پشت چسب دار

چاپ لیبل شیشه ای یکی از بهترین روش های برای معرفی محصول بدون تداخل در دیدن داخل محصول با رنگ های جذاب می باشد ، از دیگر ویژگی دیگر آن مقاوم در برابر آب و رطوبت و چسبندگی بالا آن می باشد . ليبل شيشه اي پشت چسب دار طی آمار فروش 10 ساله شبکه چاپ بیشترین آمار تولید لیبل شیشه ای گرد ، دایره ای ، ناخوانا ، مات ، براق ، دو رو بوده است .

انواع چاپ لیبل شیشه ای

در قسمت راهنمای خرید لیبل شیشه ای ذکر شد که بسته به تیراژ سفارش و به خاطر مقرون به صرفه بودن،و بعد از اینکه متراژ سفارش خود را حساب کردیم،یکی از روش مناسب چاپ را انتخاب نماییم،هر کدام از این لیبل ها به روش های زیر چاپ می شوند:

1- چاپ افست رول
2- چاپ افست شیت
3- چاپ دیجیتال لیبل شیشه ای
4- چاپ سیلک
5- چاپ اکوسالونت
6- چاپ یو وی
7- چاپ با دستگاه لیبل پرینتر
8- چاپ طلاکوب
9- چاپ فلت بد

چاپ سیلک

چاپ سیلک معمولا برای تیراژهای معمولی تک رنگ و یا دو رنگ مجزا می باشد.در چاپ سیلک محدودیت رنگ وجود دارد و نمی توان تصویر رنگی چاپ نمود.اما مزیت چاپ سیلک این است که جرم زیادی از رنگ روی لیبل شیشه ای قرار می گیرد. ليبل شيشه اي پشت چسب دار همچنین می توان از رنگ سفید در چاپ سیلک لیبل شیشه ای استفاده نمود.
https://baharanchap.com/%d9%84%d9%8a%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d9%8a%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d9%8a-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%a7%d8%b1/

چاپ افست

چاپ افست رول برچسب شیشه ای معمولا برای تیراژهای بسیار بالا می باشد،مثلا لیبل های روی بطری محصولات بطری آب معدنی، انواع نوشیدنی و لیبل شامپوها. ليبل شيشه اي پشت چسب دار چاپ افست شیت معمولا برای تیراژهای نسبتا بالا می باشد.

 

https://baharanchap.com/





:: برچسب‌ها: قیمت پشت چسبدار , لیبل پشت چسب دار رولی , لیبل پی وی سی شیرینگ , لفاف ساشه بسته بندی , ساک دستی نایلونی , گونی لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: